Uzman Hakkında Kısa Bilgi
Uyarlama çeviri de olsa özgün blog yazıları hazırlarım. Ürün açıklaması yazarım, hikaye yazarım, sosyal medya içeriği yazarım, ama tez yazamam! Çünkü tez bir uzmanlık konusudur!
Türkçem iyidir, sorumluluklarımı bilir, verdiğim sözleri tutarım.
23.11.2012
Gizli
3 yıl önce
Beceriler
Genel Değerlendirme
Son 1 ay Son 6 ay Son 12 ay
Olumlu 0 0 0
Nötr 0 0 0
Olumsuz 0 0 0
Profil yorumları hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayın.
Son Yorumlar
  • işiniz için gerekli şeyleri kendisi düşünüp size iletiyor ve memnun olacağınız fikirler ortaya çıkartıyor. Çok yönlü bir uzman üye. Kendisiyle çalışmalarımız devam edecek...
    5.0
    Ortalama
    5.0 / 5.0
    • İş Kalitesi
      5.0 / 5.0
    • Zamanlama
      5.0 / 5.0
    • İletişim
      5.0 / 5.0
    • Önerir Misiniz?
      5.0 / 5.0
    1 Nisan 2014
  • Kendisiyle çalışmanızı şiddetle tavsiye ediyorum :) Kullanıcı adının ("yazar") hakkını veriyor. İşini titizlikle ve özenle mükemmel bir şekilde yapıyor. A+++++ prof. uzmankirala yazar'ı
    5.0
    Ortalama
    5.0 / 5.0
    • İş Kalitesi
      5.0 / 5.0
    • Zamanlama
      5.0 / 5.0
    • İletişim
      5.0 / 5.0
    • Önerir Misiniz?
      5.0 / 5.0
    4 Mart 2014
Hakkında

Aslen mühendisim.. Son 4 yıldır blog yazarı ve içerik yazarı olarak çalışıyorum. Türkiye'nin en bilinen seo firması ile bu işe başladım, evde yaklaşık bir buçuk yıl çalıştım. Sonrasında 19 ay bir reklam ajansında sosyal medya sorumlusu+blog yazarı+metin yazarı olarak çalıştım. Kendime ait oldukça iyi izleyici kitlesi olan kişisel blogum var.
İsterseniz size kaliteli içerik üretebilirim, isterseniz kend blogumda -konusuna dikkat ederek- tanıtım yazısı yayınlayabilirim.

Referanslar

İlgilenenlere blog yazılarımı ve eski müşterilerime yazdığım yazıları örnek olarak gösterebilirim.

Uzmanın Profil Yorumları

Profil puanı ve yorumları, üyenin geçmişte UzmanKirala üzerinden yaptığı işlemlere dayandığından, doğruluk oranı yüksek bilgilerdir. Bu bilgileri değerlendirerek üye hakkında gerçekçi bir değerlendirme yapabilirsiniz.

Şu ana kadar 4 proje
tamamlamıştır.
Son 1 ay Son 6 ay Son 12 ay
Olumlu 0 0 0
Nötr 0 0 0
Olumsuz 0 0 0
Profil yorumları hakkında ayrıntılı bilgi için tıklayın.
  • işiniz için gerekli şeyleri kendisi düşünüp size iletiyor ve memnun olacağınız fikirler ortaya çıkartıyor. Çok yönlü bir uzman üye. Kendisiyle çalışmalarımız devam edecek...
    5.0
    Ortalama
    5.0 / 5.0
    • İş Kalitesi
      5.0 / 5.0
    • Zamanlama
      5.0 / 5.0
    • İletişim
      5.0 / 5.0
    • Önerir Misiniz?
      5.0 / 5.0
    1 Nisan 2014
  • Kendisiyle çalışmanızı şiddetle tavsiye ediyorum :) Kullanıcı adının ("yazar") hakkını veriyor. İşini titizlikle ve özenle mükemmel bir şekilde yapıyor. A+++++ prof. uzmankirala yazar'ı
    5.0
    Ortalama
    5.0 / 5.0
    • İş Kalitesi
      5.0 / 5.0
    • Zamanlama
      5.0 / 5.0
    • İletişim
      5.0 / 5.0
    • Önerir Misiniz?
      5.0 / 5.0
    4 Mart 2014
Portföy

Üye henüz portföyünü düzenlememiş

Sınavlar & Beceriler

Bu tablodaki bilgiler uzmanın kendisi tarafından girilmiştir.

    En çok çalıştığı beceriler